نوشته های من برای آگاهی شما

برج کرانه کیش – معرفی مجموعه ساحلی کرانه کیش

کرانه کیش

برج ساحلی کرانه کیش

برج کرانه کیش

معرفی مجموعه ساحلی کرانه کیش:

مجموعه ساحلی کرانه در زمینی به مساحت ۵۵٠٠٠ متر مربع در ساحل شمالی جزیره زیبای کیش و همجوار با منطقه باستانی شهر حریره، نزدیک به بازار دامون در فضایی سرسبز و دل انگیز و سرشار از آرامش طراحی شده است ، که شامل ۷۵۰ واحد پارتمان در قالب چهار بلوک A1,A2,A3,C1,C2,D,E  به شکلی مدرن  و دلنشین می باشد.

آپارتمان های مدرن این مجموعه با مساحت های متنوع از۶٠ تا۲٠٠ مترمربع و تیپ های ۱ تا ۵ خوابه با چشم اندازی بی کران به دریا و جزیره برآرامش زندگی در جزیره می افزاید.

در نظر گرفتن چندین دستگاه آسانسور بسیار پیشرفته در ۴ نقطه از مجتمع ، سیستم هوشمند خنک کننده ازبرند SAMSUNG ،منبع ذخیره آّب مستقل و همین طور برخورداری از سیستم های هوشمند مدیریت ساختمان ازجمله امکانات مجتمع کرانه کیش است که با انتخاب خریدار در کنار دیگر امکانات رفاهی و خدمات استثنایی آن ، آسایش ساکنین را تضمین می کند.

مجموعه لوکس کرانه مطابق با طراحی های به روز دنیا و بر استوار ترین سازه ها ، مطابق با پیشرفته ترین استاندارد های جهانی بنا شده است. امکانات و تسهیلات رفاهی بی بدیل مجموعه کرانه از چنان کیفیت و زیبایی برخوردار است که نظیر آن را به ندرت می توان یافت.طراحی خاص مجموعه کرانه به صورتی است که بیش از ۸٠% واحد های مسکونی همواره شاهد تابش پرتوهای خورشید درخشان خلیج فارس،بر جزایر مرجانی می باشند.

کرانه کیش

آپارتمان های تراس دار این مجموعه نه تنها دارای حیاط مستقل اند بلکه با انتخاب خریدار دارای امکاناتی نظیر باربیکیو و جکوزی نیز می باشند. آپارتمان های زیبای جنوبی مجموعه کرانه دارای بالکن هایی سبز هستند که همچون محوطه ای سرسبز بر بالای ورودی اصلی این مجموعه جلوه گر می شوند.  که اوقات دلنشین و آرام بخشی را برای شما در کنار خانواده به ارمغان می آورند و در نهایت به این مجموعه زیبایی منحصر به فردی می بخشند.

امکانات ورزشی

این مجموعه دارای تمام امکانات ورزشی شامل استخر سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی و استخر رو باز و همچنین سالنهای بدنسازی مجهز به دستگاه های مدرن،سالن بیلیارد و دیگر تجهیزات ورزشی می باشد. این مجموعه همچنین با در نظر گرفتن رفاه و آسایش کودکان عزیز شما اقدام به ساخت پارکی سرسبز و مجهز به وسایل بازی نموده است که به همراه امکانات فرهنگی ، ورزشی از دیگر امکانات با اهمیت این مجموعه به حساب می آیند.

در نهایت این مجموعه مجهز به سالنهایی برای برگزاری سمینارها و ورک شاپ داخلی و بین المللی ، واحدهای متنوع و مستقل اداری،مراکز فروش ،مرکز خرید ،هایپر مارکت و تمامی امکانات رفاهی ورزشی‌ و خدماتی می باشد.

به منظور تامین بیشترین آسایش و امنیت برای شما کلیه واحدها به جدید ترین سیستم های هوشمند ساختمان مجهز شده است.

آپارتمان های شیک و مجهز مجموعه ساحلی کرانه کیش با لابی مجلل و طراحی منحصر به فرد با اتاق خواب های راحت،نشیمن زیبا،آشپزخانه باز و مدرن و منظره بی کران رو به دریا ، شکوه زندگی در خانه ای آرام و زیبا برای شما به ارمغان می آورد.

سرویس های بهداشتی زیبا و مدرن که مجهز به شیر آلات خارجی،سینک های آشپزخانه ،روشویی و کابین های زیباو به کار بردن با کیفیت ترین ابزار و مصالح داخل و خارج مطابق با جدید ترین طرح های معماری داخلی جهان ،آسایش خیال ساکنین را تضمین کرده است.

مشخصات فنی  و مصالح مصرفی

1-فونداسیون ساختمان از نوع بتن مسلح یکپارچه با شمع (شمع کوبی به تعداد  ۲۴۰۰ عدد به ارتفاع ۱۵متر)

2- اسکلت ساختمان بتن پیش ساخته از نوع بتن مسلح  طراحی بر اساس قاب خمشی ویژه مطابق با استانداردهای جهانی آیین نامه ها

3-نمای ساختمان با ترکیب کامپوزیت سیمان سنگ چوب  شیشه با طراحی ویژه و استثنائی

4-آسانسور ها از نوع پکیج کامل  وارداتی

5-کف اپارتمان ها  با دلخواه  لمینت موکت و سرامیک مرغوب

6-کاشی سرویس های بهداشتی و اشپزخانه  ها تماما از نوع درجه یک

7-شیر آلات مصرفی مرغوب

8- دیوار های داخلی بتن گازی سبک مرغوب دارای عایق صوتی و حرارتی

9-در ها قفل دستگیره و یراق آلات مربوط به صورت پکیج کامل  از نوع خارجی مرغوب

10-پنجره ها به صورت دوجداره از نوع UPVC پنج لایه با شیشه دو جداره و روکش دار

11-کلید و پریزها از نوع درجه یک خارجی

12-کابینت آشپرخانه با مصالح تمام خارجی شامل MDF و یراق آلات خارجی سینک گاز رو کابینتی و فر تو کار هود مایکروویو ماشین ظرفشوئی ماشین رختشوئی یخچال و فریزر از مارک های معتبر اروپائی از جمله BOCSH ,PHILIPS,SEIMENSE

13- چراغ های داخلی هر واحد از نوع خارجی مناسب با طرح داخلی

14-لوله کشی فاضلاب با توجه به آب و هوای منطقه از جنس پوش فیت و پلی پروپیلین فشار قوی و لوله کشی سرو و گرم خارجی  پنج لایه (PEX-AL-PEX)

15-آبگرمکن برقی

16-دارای سیستم تهویه مطبوع و هوای تازه (FRESH AIR)

17-سیستم سرمایش و گرمایش از نوع DVM و اسپیلیت  اینورتور هوشمند       smart inverter

(60درصد صرفه جوئی در مصرف انرژی )دارای فیلتر FULL HD جهت جلو گیری از انتشار  ذرات آلرژی زا و گرد و غبار دارای سیستم شستشوی اتوماتیک اواپراتور قابلیت کارکرد تا دمای ۵۴ درجه سانتیگراد  کاهش صدا و لرزش  افزایش طول عمر کمپرسور و بالا رفتن COP دستگاه  استفاده از بهترین موتور (BLDC) موجود در صنعت که باعث افزایش راندمان می شود

18- روشنائی کامل شامل چراغهای دیواری و سقفی در تراسها و محوطه

19-کلیه واحد ها مجهز به سیستم کابل کشی جهت انتن مرکزی و اینترنت   میباشد

20-سیستم اتوماتیک اعلام و اطفای حریق

21-سیستم دپوی دفع زباله شوت زباله دپوی زباله و دفع زباله

22- با انتخاب خریدار امکان نصب ودسترسی به سیستم کنترل هوشمند BMS برای واحد مورد نظر دارای سیستم امنتی  تنظیم درجه حرارت و کنترل  سیستم سرمایش و گرمایش و دارای ذخیره انرژی

23-محوطه سازی با طراحی ویژه و پوشش گیاهی سازگار و نور پردازی خاص

24-تمامی نماهای عمومی با تجهیزات ویژه و نازک کاری عالی در حد استانداردهای مرغوب و شناخته شده

25-محوطه سازی مجموعه مطابق طرح بعهده شرکت میباشد

26-سیستم برق اضطراری در مشاعات

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

09347690950  میرزایی


لطفا توجه کنید!

فقط تماس از خط موبایل پاسخ داده میشود. ساعت تماس از 10 تا 22

>> ما کار اجاره سوئیت و شبانه انجام نمی‌دهیم! <<

در صورت عدم پاسخگویی با شما تماس خواهیم گرفت، منتظر تماس ما باشید.

فایل اطلاعات کانتکت ما را ذخیره کنید (کلیک کنید)

برای دریافت فایلهای روزانه کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما را فالو کنید

ارائه‌ای از گروه مشاورین املاک دایمند

By Kishestate Group

برج کرانه کیش

به این پست امتیاز دهید ↓